Plan kolportażu

Zapewne myślą Państwo mniej więcej w ten sposób. Roznoszenie ulotek? To dziecinnie proste. Bierzemy osoby do pracy godzimy się na stawkę godzinową lub liczoną od ulotki, mówimy gdzie ma być rozniesione i cała filozofia.

Zanim zdecydujecie się Państwo na reklamę w formie druków bezadresowych, czyli ulotek, należy opracować plan kolportażu, czyli uwzględnić co następuje:

  • Ustalić grupę docelową klientów zainteresowanych Państwa ofertą – np: nowo powstałe osiedla, teren – Warszawa Tarchomin
  • Policzyć ilość potrzebnych ulotek na dany obszar (nasza firma dysponuje takimi danymi z dokładną ilością punktów adresowych). Jeśli chcą Państwo zgrubnie oszacować, należy ilość mieszkańców obszaru podzielić przez 3.
  • Zakupić bardzo szczegółowy plan terenu, gdzie ma się odbyć kolportaż, najlepiej z numerami i obrysem budynków i nazwami poszczególnych osiedli.
  • Obszar podzielić na mniejsze części – rejony, najlepiej je nazwać lub ponumerować.
  • Zaplanować kiedy, i w którym rejonie ma się odbyć kolportaż.
  • Zatrudnić kolporterów (drukonoszy), którzy fizycznie wykonają dystrybucję.
  • Zatrudnić koordynatora, który będzie koordynował pracę drukonoszy i kontrolował dystrybucję na miejscu. Musi to być człowiek odpowiedzialny, perfekcyjnie czytający mapę.
  • Zapewnić odpowiednie środki transportu, nierzadko jest to bus.
  • Zapewnić ekipie środki komunikacji w rodzaju krótkofalówek (łączność telefoniczna byłaby zbyt droga) dla koordynacji działań.
  • Skontrolować rzetelność kolportażu.

Wszystkie wyżej wymienione czynności możemy wykonać za Państwa. W przypadku podpisania z nami umowy na kolportaż ulotek, wszystko zawiera się w cenie dystrybucji.

Jako usługę dodatkową możemy zaproponować zaprojektowanie ulotki oraz jej druk. Współpracujemy z kilkoma drukarniami, które mogą zrealizować Państwa zlecenie solidnie i na czas.

Jarosław Soborak

tel: 504-644-205

j.soborak@doskrzynek.pl